Monday, 16 March 2009

myiman


myiman
teman baruku
yang akan menemani aku
ke mana sahaja langkah kakiku

myiman
ku pilih diri mu
ku jatuh hati pada mu
kerana
kau punya segala
untuk ku

myiman
membuka ruang luas
untuk aku bersama MU
di mana sahaja aku berada
myiman
hari jadimu - 15 Mac 2009
myiman
handphone baru ku....

Kenapa saya pilih myiman menjadi kekasihku??

Sebuah hand phone yang ada:

* Digital Holy Quran Text & Audio (114 surahs) Arabic text by Othman Font.

* Recitation by Sheikh Sudias & Shuram

* Duaa Khatam Al Quran and 99 Names of Allah

* Qibla Direction of all major cities in the world

* 28 languages Quran translation

* 9 Hadith books

* Salat times with Adhan Alarm

- islam itu mudah -

7 comments:

Ayasu Kuro-Obi said...

ada hengpung gini, mana beli, brp riyal ser...nok beli gok....(ke buleh wi saje sutir)...

Cahaya Mata Kemuliaan Agama said...

wah....myiman.... kalu handphone skangn ni makin k.o, akan ku beli juga myiman...bape se ummi?

SHARIFAH ASIAH said...

Sir and Ain - Semua mampu milik. Murid sekolah kalau dia kumpul RM1 x 1tahun + RM45 disponsor oleh mak dia = gerenti dapat beli sebuah myiman..
Kawan ummi boss kedai handphone Zick Zack Telecomunication kat Mesra Mall. Kat situ ada jual. Dia yang rekemen..

Ayasu Kuro-Obi said...

Kalu saya dapat harga RM400...muroh dok? Ke kedai tu buleh muroh lagi....

kueh bakar said...

gambar tu cikgu ke? nampak slim gambar ni..ekekekek

SHARIFAH ASIAH said...
This comment has been removed by the author.
SHARIFAH ASIAH said...

sir - Boleh beli dah tu. Nak mai mesra mall duit minyak dah 20 inggit. Beli je lah..
kb - nape tak caye ke. Cadang ari tu nak masuk calon jadi duta myiman. Tapi takut tak layak, lebih umur....kb, cikgu lame yang masih steady.. hahahaha..